قلب آبی من استقلال

لنگی به ما نمی خوری

ما قهرمانیم

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه.میدونم همه ناراحتید چون فاصلمون با سپاهان یک امتیاز شد.ولی هنوز چیزی تموم نشده

این قانون نا نوشته فوتباله که اگه گل نزنی گل میخوری

اگه حریف رو دست کم بگیری موفق نمیشی

ولی همه میدونیم:

امیر قلعه نویی مرد روزهای سخته.

یک بازی حساس با سپاهان داریم که تو تهرانه



پس هنوز باید صبر کرد بچه ها زحمت خودشون رو کشیدن ولی نشد که بشه.باید قبول کنیم که نتیجه گیری تو این اوضاع افتضاح مالی کار بسیار بسیار سختیه.این بازی رو فراموش کنید و به آینده فکر کنید. 
.

.

.

.

.

.

.

.

.
 همه ی ایران میدونن ما قهرمانیم                                                                       عیدتون هم مبارک شاید این آخرین آپم تو سال 91 باشه و با برد استقلال برمیگردم.بــــــــــــای





برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:49 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


♥مهدی ♥

آخه تورو چجوری توصیف کنم ؟

با کودوم کلمه ها دربارت حرف بزنم که لیاقتشو داشته باشن ؟

چرا انقد خوبی ؟ ها ؟ سواله واقعن برام !

انقد عشقی،انقد متعصبی ، انقد دوست دارم که با یکی 2 تا کلمه نمیتونم تعریفت کنم.

باهات دارن لج میکنن ؟

تیم ملی دعوتت نمیکنن ؟

فدای یه تار موت ! فدای سرت ! ......تورو داشتن لیاقت میخاد گل پسر که ما استقلالیا داریم و قدرتو میدونیم، اما بعضیا ندارن...

میگن از رقابت میترسی ؟ هه هه.....نه نه خنده دار نیست خدایی ؟ تو ! سید مهدی ما ! کسی که تو یه فصل 19 تا کلین شیت داشته از رقابت میترسه ؟ اونم از کی ؟ برین بابا برین این قصه هارو واسه کسایی بگین که تورو نشناسن !

آقا پسر...من یکی عاشقتم و بهت افتخار میکنم که دروبازبان تاجمی

همین...... 
                                                                                                                                   


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:29 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


مردی از جنس عشق ...!

فرهاد مجیدی عزیز دوست دارم به خاطر اینکه روی نیمکت می نشینی و خم به ابرو نمی آوری.

به خاطر اینکه وقتی هم تیمی ات گل می زند تو را در حال شادی در حلقه بچه ها میبینیم.

به خاطر اینکه وقتی به عنوان یار تعویضی به زمین میروی بهترین بازی ات را انجام میدهی بدون اینکه به زمان کمی که در اختیارت گذاشته اند فکر کنی.

به خاطر اینکه همیشه در مصاحبه هایت میگویی به نیمکت نشینی اعتراض ندارم و به نظر کادرفنی احترام میگذاری و تمرینات را بیشتر میکنی. به خاطر اینکه حتی زمانی که در بازی بهترین هستی و هفته بعد بهت بازی نمیدهند و حتی یک دقیقه باز هم اعتراض نمیکنی!

به خاطر...
به خاطر تعصبی که به تیم داری به خاطر اینکه به خاطر دل ما و خودت در استقلال مانده ای به خاطر اینکه با صبوری ات ما را به صبوری تشویق میکنی به خاطر اینکه مصلحت و آرامش استقلال را به بازی کردن خودت ترجیح میدهی به خاطر اینکه میگویند عشق یعنی ترجیح دادن خواسته معشوق به نیاز خود و تو تفسیر کامل این جمله ای.

به خاطر اینکه ...
وبه خاطر همین هاست که دوستت داریم به خاطر همین هاست که بازیکن محبوبمان هستی حتی زمانی که سالها در ایران نبودی از محبوبیتت کم نشد.و از همه مهم تر وقتی نبودی باز هم دلت با ما بود و بد استقلال رو هیچ گاه نخواستی ....

به خاطر همین هاست که وقتی هواداران در آزادی فریاد میزنند< تو تک ستاره امید مایی آهای فرهاد مجیدی> آنهایی که از آنسوی جعبه جادویی و از فرسنگها دورتر از ورزشگاه آزادی بازی را میبینند با هواداران هم صدا میشوند.

هرگاه که تو گل میزنی و دستت را روی قلبت میگذاری قلب های ما را نیز به لرزه می اندازی فرهاد مجیدی عزیز دوستت دارم و در این روزهای کم تعصبی فریاد میزنم:

تو تك ستاره ي فوتبال مايي
آهاي فـرهـــــاد مـجـيــدي
تو خورشيدي ولي غروب نداري
آهاي فـرهـــــاد مـجـيــدي
تو دريايي ولي ساحل نداري
آهاي فـرهـــــاد مـجـيــدي
تو بهترين شماره7 آسيايي
آهاي فـرهـــــاد مـجـيــدي
تو هم گل ميزني هم گل ميسازي
آهاي فـرهـــــاد مـجـيــدي
تو محبوب تمام آبيهايي
آهاي فـرهـــــاد مـجـيــدي
با گل هات امسال ما قهرمانيم
آهاي فـرهـــــاد مـجـيــدي


وقتی گل میزنی کار خیلیا به بیمارستان میکشه ... !! 
وقتی گل میزنی اشک شوق بعضیا رو میشه دید ...


شیرینتم مجنونتم از بس که فرهاد منی...



خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت حجازی محافظت بفرما
فرهاد خان مجیدی به لطف خود نگه دار
آمین ... 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:4 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


فرهاد مجیدی: چهره سال شدن افتخار بزرگی است؛ مردم متشکرم/درگیر دوست داشتن کسانی هستم که دوستم دارند

لیگ برتر - فرهاد مجیدی می گوید بار دیگر لطف مردم خوب ایران شامل حالش شده و انتخاب به عنوان چهره سال خبرآنلاین از سوی کاربران ما ، مسئولیت او را بیش از قبل سنگین می کند.

میثم بهرامی: فرهاد مجیدی در نظرسنجی خبرآنلاین به عنوان چهره سال کشور انتخاب شد. این انتخاب مردمی در حالی صورت گرفت که در این نظرسنجی شخصیت‌های مطرحی در عرصه‌های سیاست و ورزش و اقتصاد حضور داشتند و حتی در ورزش هم چهره‌هایی مانند محمد بنا آرای بسیاری را متوجه خود می‌دیدند با این حال مجیدی 40 درصد کل آرا را به خود اختصاص داد تا ثابت شود از چه محبوبیتی در جامعه برخوردار است. این نظرسنجی و نتیجه آن، بهترین بهانه بود تا آخرین مصاحبه سال را با فرهاد مجیدی انجام دهیم.

* در نظرسنجی خبرآنلاین به عنوان برترین چهره سال انتخاب شدید. چه نظری دارید؟

باید از همه مردم عزیز ایران که به من رای دادند و چه آنهایی که رای شان شخص دیگری بود تشکر کنم. مخصوصا از هواداران استقلال که همیشه مرا شرمنده محبت های خودشان کردند. من فکر می‌کنم این عنوان لایق بزرگانی مثل آقای بنا و دیگر مدال‌آوران المپیکی بود؛ اما در هر صورت از اینکه کاربران سایت خبرآنلاین مرا به عنوان چهره سال انتخاب کردند خیلی خوشحالم و مثل همیشه مدیون و شرمنده مردم هستم .

* در لیگ برتر و لیگ قهرمانان مدام گل می‌زنی اما باز هم بازیکن ثابت تیم نیستی. این تو را عصبانی نمی‌کند؟

نه. من به عنوان یک بازیکن تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کن. بازی کردن یا بازی نکردن من به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. من چه فیکس بازی کنم و چه به عنوان ذخیره وارد میدان شوم، به تصمیم مربیان احترام می‌گذارم. هدف من موفقیت تیم و خوشحالی هواداران است و از صمیم دل خوشحالم که در این چند بازی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدم، دل هواداران را به با گلزنی به دست آوردم.

*چه دلایلی باعث بازگشتت به استقلال شد؟

از اول هم گفتم اگر بدانم دل یک هوادار از بازگشت من خوشحال می شود برمی‌گردم. من اول برای دل خودم و بعد به خاطر هواداران برگشتم. منتی هم به گردن هیچ کس نیست. شادی و خوشحالی هواداران برای من از همه موارد مهمتر است. من همه موفقیت هایم را مدیون هواداران هستم. بخصوص در این مدت از هواداران حاضر در ورزشگاه انرژی مثبت گرفتم و باعث شد تا با گل هایم هواداران را خوشحال کنم و این لطف خدا و دعای پدر و مادرم و هواداران عزیز است. وقتی شادی هواداران را می‌بینم به خودم می‌بالم که تصمیم گرفتم به استقلال برگردم.

* سال 91 از نظر فرهاد مجیدی چگونه بود؟

سال 91 برای من سال خوبی بود امیدوارم همه مردم هم سال خوبی را سپری کرده باشند .

* چه آرزویی برای سال 92 داری؟

برای همه مردم عزیز کشورم در هر جایی از جهان که هستند آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم شاد و خرم باشند.

* چه شعاری در سال جدید برای هواداران دارید؟

شعار من این است «من برای کسانی که از من متنفر هستند وقت ندارم؛ چون درگیر دوست داشتن کسانی هستم که دوستم دارند».

* به عنوان آخرین سوال. صحبت‌های زیادی در مورد خداحافظی‌ات از فوتبال مطرح است. اگر امکان دارد در این باره هم توضیح بده.

من در این مورد بارها صحبت کرده‌ام و هنوز تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام؛ اما بگذارید بگویم که این خود من هستم که باید این تصمیم را بگیرم. شاید تا 40 سالگی به فوتبال ادامه دهم و شاید همین فردا از فوتبال خداحافظی کنم. واقعا هیچ چیز معلوم نیست.                                                                    من فدای کاپیتان خوشگلمون بشملنگــــــــیا چشتون در بیاد
 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:8 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


ضد لنگی

                                                                                  کی تا حالا همچین دافی دیده یکی بهش شماره بده عقده ای نشه                                                                                                                     علی کریمی که میگن اینه؟ اینو که من هر روز سر کوچه میبینم.                                                                                                                                             تفاوت را احساس کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:20 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


عمران‌زاده:تجربه شد که دیگر با دلم تصمیم نگیرم!/از هواداران استقلال عذر می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران زاده فعلا حق حضور در تمرینات تیم استقلال را ندارد. این بازیکن که در جریان بازی با العین به زمین نرفت و ناراحتی اش را به این شکل نشان داد فعلا با جریمه انضباطی باشگاه روبرو شده است.

عمران زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات پس از بازی با العین امارات صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:

فارس: کجا هستی؟

در حال رفتن به شمال!

فارس: چرا شمال؟

چند وقتی است خانواده ام را ندیدم و خیلی دلم برایشان تنگ شده است. همه جوره تحت فشار هستم.

فارس: فعلا که نمی توانی در تمرینات شرکت کنی؟

از من راجع به گل و گیاه و این جور چیزها سوال بپرس!


فارس: نمی شود که؟

می خواهم حداقل چند روز به این فوتبال فکر نکنم. فقط این را حتما بنویس که از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. آن روز اعصابم خیلی خراب بود و فشارم افتاد. هرگز دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد.

فارس: کارت درست بود؟

شما هم مدام سوال فوتبالی بپرس! گفتم که فشار زیادی را تحمل می کردم. هیچ وقت برای استقلال کوتاهی نکردم. همیشه سرم را جلوی توپ گذاشتم.شما خودتان را جای من بگذارید. بعد از آن همه اتفاقی که بعد از بازی با الریان افتاد طبیعی بود که فشار زیادی را تحمل کنم.

فارس: فکر می کنی آخر این قضیه چه می شود؟

تکلیف من را باشگاه مشخص می کند. هر اتفاقی بیفتد خیر است.حتما حکمت و مصلحتی در کار است.فعلا که در خدمت خانواده هستم و می خواهم با آنها باشم. امیدوارم مردم و هواداران استقلال هم سال خوبی داشته باشند.

فارس: تو که سال خوبی نداشتی...

سال 91 از لحاظ فوتبالی سال خوبی برایم نبود. خدا را شکر که تنم سالم است و خانواده ام سلامت هستند.امسال خیلی ضرر کردم.چوب دلم را خوردم.این برایم تجربه شد که حرف های دیگران را گوش بدهم و با احساس تصمیم نگیرم. 
بچه غول دوست داریم


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:39 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


گزارش تمرین آبی پوشان:کمپ استقلال حال و هوای نوروز گرفت/کری‌خوانی برهانی و حمودی و غیبت 6 بازیکن

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل العین امارات امروز « پنجشنبه» از ساعت 15:30 در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز بازیکنان زیادی حضور نداشتند و مهدی رحمتی، مجتبی جباری، فرهاد مجیدی، فرزاد حاتمی، سیاوش اکبرپور و حنیف عمران زاده غایب بودند. البته عمران زاده به دلیل مسائل انضباطی فعلا حق حضور در تمرینات را ندارد.

*خسرو حیدری که به دلیل آسیب دیدگی دیدار با العین امارات را از دست داده بود امروز زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز استقلال تمریناتش را از سر گرفت.

*امیر حسین صادقی با 20 دقیقه تاخیر به محل تمرین آبی پوشان رسید.

* در حالی که هنوز تمرین آبی پوشان آغاز نشده بود آرش برهانی و علی حمودی مشغول ضربه زدن به تیر دروازه بودند. این دو قرار گذاشتند که ضربه هایشان به تیرک افقی برخورد کند و بر سر این موضوع کری داشتند.

*قبل از آغاز تمرین بازیکنان مشغول بازی تنیس فوتبال بودند.

* امیر قلعه نویی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت و در رختکن فیلم بازی با العین را تماشا کرد.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در کمپ زنده یاد حجازی حضور داشتند و در خصوص پیروزی آبی پوشان مقابل نماینده امارات صحبت می‌کردند.

* یک دوربین تلویزیونی برای مصاحبه و گفت و گوی نوروزی در تمرین استقلال حاضر شد و با بازیکنان این تیم صحبت کرد. همین مسئله باعث شد تا کمپ آبی‌پوشان حال و هوای نوروز بگیرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل العین بازی کرده بودند پس از ریکاوری راهی استخر و سونا شدند.

* جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز حدود 10 دقیقه با ستار همدانی صحبت کرد.

* دویدن دور زمین، کارهای ترکیبی و ارسال پاس‌های کوتاه برنامه‌های تمرینی امروز بود. در مرحله آخر بازیکنان فوتبال درون تیمی انجام دادند که تمامی این مراحل زیر نظر مجید صالح برگزار شد.

* با اعلام کادر فنی تمرین فردای تیم استقلال تعطیل خواهد بود و بازیکنان از روز شنبه مجددا تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:3 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


آهای فرهاد مجیدی

ینی من عــــاشـــــق این شماره هفتم                                                                        یه توپ ســــالـــم بـــهـــش رســـیــد هـــــمــــــون رو گــــل کرد

ایــــــن مـــــــیـــشـــــه مـــــــــهــــاجــــــــــــــــــــم

ایــــــــن مـــــــــــیــــــــشــــــــــه گـــــــل زن

ایــــــــن مــــــــیـــشـــــه عــــــــشــق

ایـــن مــــــیـــشــــه 7 مــــقــدس

ایــــن مـــیـــشــه
فـــرهاد                                                                                                     دیروز بعد از گل نمیدونست چی کار کنه

هر روز بیشتر از روز قبل دوست دارم

بترکه چشم حسودات        
                                                                             


برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, ] [ 15:40 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


لیگ قهرمانان آسیا/ طلسم قلعه نوعی با استقلال شکسته شد

فوتبال ایران/ استقلال با نتیجه 2 بر صفر العین امارات را شکست داد.
به گزارش اوج نیوز، استقلال که از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی پذیرای العین بود با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.
گل اول را ساموئل در دقیقه 64 به ثمر رساند. گل دوم استقلال هم روی پاس اکبرپور به فرهاد مجیدی و با ضربه خوب این بازیکن در دقیقه 73 زده شد.
امیر حسین صادقی هم از داور کارت زرد گرفت.
در این دیدار فرهاد مجیدی در دقیقه 35 جانشین آرزه شد و آرش برهانی هم بین دو نیمه به جای فرزاد حاتمی به زمین آمد.
استقلال با این برد 4 امتیازی شد و العین 3 امتیازی باقی ماند
ایول باغیرتا                                                                             استقلال2-0 العین


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:42 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


عاقبت تیمی که لنگ رو برادر خودش میدونه و با هم قرارداد همکاری بستنه میشه 4444

هر تیمی که با پرسپولیس همکاری و همبستگی داشته باشه دقیقا میشه عین پرسپولیس

امشب اث میلان به افتخار رویانیان و پرسپولیس خودشو 4 تایی کرد تا با باشگاه پرسپولیس ابراز همدردی و همبستگی بکنه



میلان پرسپولیس پیوندتان مبارک 444444444444444                                                                              


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:27 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


برد مقابل العین

هوراااااااااااا خدایا ممنونم مرسی داش فرهاد مرسی داش سامی چشم لنگیا دربیاد برنده شدیم.


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:17 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


گزارش تمرین استقلال: دبی اسپورت در آزادی/ اخطار ناظر بازی به کادر پزشکی العین

آخرین تمرین تیم استقلال قبل از دیدار مقابل العین در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش اوج نیوز، استقلالی ها از ساعت 17:40 به ورزشگاه آزادی رفتند تا آخرین تمرین خود را قبل از بازی فردا برگزار کنند.

* از آنجایی که تمرین استقلال باید راس ساعت 17:45 دقیقه شروع می شد و استقلالی ها زودتر به ورزشگاه رسیدند 5 دقیقه در پیست دو و میدانی ماندند و حرکات کششی انجام دادند.
استقلالی ها با انجام حرکات کششی خودشان را گرم کردند.

* خسرو حیدری هم در تمرین امروز استقلال حضور داشت تا تست نهایی از پای او توسط دکتر نوروزی گرفته شود.

* دوربین شبکه 6 و شبکه دبی اسپورت هم در تمرین امروز بودند. شبکه دبی اسپورت با جواد نکونام و سیاوش اکبرپور مصاحبه کرد.

* استقلالی ها تا ساعت 18 خودشان را گرم کردند تا زمانی که درهای ورزشگاه بسته شود و کار با توپ آغاز شود.

* کادر پزشکی تیم العین به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا وسایلشان را در رختکن بگذارند و در همین حین مشغول تماشای تمرین استقلال شدند که با اخطار ناظر بازی مواجه شدند و ورزشگاه آزادی را ترک کردند. 
 به امید برد پر گل مقابل العین


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:51 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


احتمال برگزاری مراسم رونمایی از سرود استقلال در روز پنجشنبه

روز پنجشنبه به احتمال زیاد در مراسمی از سرود باشگاه استقلال رونمایی خواهد شد.

به گزارش اوج نیوز،در این مراسم که قرار است از ساعت 13 روز پنجشنبه در برج میلاد آغاز شود،مدیران،مربیان،بازیکنان ،جمعی از اهالی هنر و گروهی از هواداران باشگاه استقلال حضور خواهند داشت.

در این سرود صدای آرش برهانی،فرزاد حاتمی ،بابک جهانبخش،حمید خندان،مجتبی کبیری،فرشاد سرباز وطن،پویا امینی،سامان گوران ،شهروز ابراهیمی،میلاد میداوودی ،رضا عنایتی،محسن یوسفی،امین منوچهری و...وجود دارد.

قرار است در صورت قهرمانی استقلال در یکی از سه جام این سرود برای اولین بار از ورزشگاه آزادی رونمایی و برای هواداران پخش شود.

پیش تر قرار بود این مراسم روز 14 اسفند برگزار شود که به تعویق افتاد.

قرار است پس از بازگشت فتح الله زاده از مالزی،وضعیت برگزاری این مراسم به صورت قطعی مشخص شود.

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:24 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


یک مهاجم قلعه نویی را روانه بیمارستان کرد.

اینکه سرمربی استقلال ناگهان از دسترس خارج شد برای خیلی ها عجیب بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، امیر قلعه نویی بعد از دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی که برایش جنبه انتقامی داشت، از دسترس دوستانش-حتی نزدیک ترین آنها- خارج شد و تا شب گذشته کمتر کسی از او خبر دارد.


اتفاقات دیدار استقلال تراکتور سازی خیلی ها را به گفت و گو با این مربی برای شنیدن نظرات وی ترغیب می کرد اما امیر به شکل مشکوکی از دسترس خارج شد؛ به شکلی که خیلی ها نگران او شدند.


سرمربی استقلال که چند هفته قبل و در جریان یک دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان از ناحیه قلب احساس درد کرده و حتی کارش به بیمارستان کشیده شده بود بر اساس اخبار رسیده روز شنبه نیز حالش بد شده و دوستانش وی را به بیمارستان برده اند.

امیر در جریان دیدار استقلال و صنعت نفت بعد از اخراج بچه گانه فرزاد حاتمی فشار زیادی را متحمل شد و به گفته برخی نزدیکان استقلال بعد از بازی اخیر استقلال برابر تراکتورسازی، این مربی به شدت از دست آرش برهانی مهاجم استقلال که در جریان مسابقه مذکور اخراج شده بود، ناراحت بوده و فشار عصبی زیادی را تحمل کرده است.


منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال روز یکشنبه درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: «از امیر خبری ندارم چون تیم امروز استراحت دارد اما دیروز حالش خوب نبوده و بعد از آن بازی پر فشار و اخراج آرش خیلی ناراحت بوده است.» 
آرش خدا بگم چیکارت نکنه همه رو سکته میدی. بچه ها واسه امیر خان دعا کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:45 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


گزارش تمرین استقلال

بازیکنان استقلال تمرین پنالتی انجام دادند.

به گزارش اوج نیوز، استقلالی ها برای بازی حساس مقابل العین آماده می شوند. آنها پس از یک روز تعطیلی از امروز تمرینات شان را آغاز کرده اند تا برای این بازی حساس آماده شوند. غایب بزرگ تمرین امروز استقلال، امیر قلعه نوعی بود که کسی دلیل غیبت او را نمی دانست.

* منصور پورحیدری جزو اولین کسانی بود که در کمپ حاضر شد. او با تعدادی از هواداران استقلال عکس یادگاری انداخت.

* یک هوادار ناتوان جسمی هم برای عکس گرفتن با بازیکنان در تمرین حضور دارد که مورد استقبال آبی پوشان قرار گرفت.

* خسرو حیدری و مهدی رحمتی به دلیل مصدومیت جزیی که دارند در تمرین حضور ندارند.

* بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و دویدن دور زمین به 2 گروه تقسیم شده و آقا وسط بازی کردند. سپس بازیکنان در یک نیمه به انجام کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

* بعد از بازی آقا وسط، فرهاد مجیدی، ساموئل و آرزه به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* استقبال زیادی از تمرین امروز استقلال شد. حدود 70 هوادار در تمرین حضور دارند و عکاسان و خبرنگاران زیادی در تمرین حاضر شده اند.

* صادقی، رحمتی، بائو و اشجاری در پایان تمرین پنالتی انجام دادند.                                                   
تا آپ بعدی بای اس اسی ها


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:39 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


برگزاری نشست خبری قلعه‌نویی و سرمربی العین در سازمان لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال ایران و العین امارات روز سه‌شنبه 22 اسفندماه ساعت 11:30 در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

نشست خبری سرمربی العین ساعت 11:30 و نشست خبری امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال ساعت 12 برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی این دیدار هم ساعت 12:30 آغاز می‌شود.

تمامی نشست‌ها در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

استقلال روز چهارشنبه در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین امارات است. آبی‌پوشان در بازی اول مقابل الجزیره قطر در دوحه به تساوی 3 بر 3 رسیدند. 
                                                               استقلال-العین   به امید برد پرگل آبی پوشان پایتختهوادارا حمایت کنید     لنگی چشت دربیاد.آســــــــــیـــــــا



برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:59 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


بعد از بازی با تراکتورسازی/در رختکن استقلال بین قلعه نوعی و برهانی چه گذشت

آرش برهانی در پایان بازی استقلال و تراکتورسازی روی امیر قلعه نوعی را بوسید.

به گزارش اوج نیوز،روز جمعه استقلال با یک بازیکن کمتر توانست تراکتورسازی را مغلوب کند اما غیبت اخراج برهانی می توانست باعث شکست استقلال در این بازی حساس شود.آن هم به خاطر حرکتی که حرفه ای نبود.

در پایان بازی آرش برهانی صبر کرد تا قلعه نوعی به رختکن بیاید و سپس به سمت وی رفت و روی او را بوسید تا به این شکل از سرمربی تیمش عذرخواهی کند. 
                                                                         آرامش کلید قهرمانی است...دمت گرم امیر خان...دمت گرم آرش


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:19 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


روایت تصویری بازی دیروز با رانندگی مظفری زاده

خلاصه ی بازی امروز
تراکتوری که با رانندگی سعید مظفری زاده توسط آبیای با غیرت چپ شد                                              


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:19 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


سنگ‌هایی که هواداران تراکتور در بازی با استقلال پرتاب کردن

                                                   ملاحظه میکنین فرهنگ سوراختوری جماعت رو


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:15 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


گزارش تمرین اس اس

سرمربی تیم استقلال یک روز بعد از پیروزی تیمش مقابل تراکتور سازی در تمرین آبی پوشان شرکت نکرد.

به گزارش اوج نیوز، امیر قلعه نوعی در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد و بازیکنان زیر نظر مجید صالح تمرین کردند.

* پژمان منتظری اولین بازیکن استقلال بود که وارد کمپ شد.

* خسرو حیدری و مهدی رحمتی برای انجام ام آر آی به کلینیک پزشکی باشگاه رفته اند. ضمن اینکه مجتبی جباری هم در تمرین غایب بود.

* اعضای کادر فنی استقلال جلسات جداگانه ای را با جواد نکونام و فرهاد مجیدی برگزار کردند.

* حدود 100 هوادار در محل تمرین حضور دارند.

* میرشاد ماجدی هم در تمرین استقلال حضور دارد.

* بازیکنان استقلال آرش برهانی را به دلیل ضربه سری که دیروز به اکرامی زد سوژه کرده اند. برهانی هم با خنده به آنها گفت این حرکت را در بازیهای آینده جبران می کند.

* بازیکنان استقلال بعد از دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند.

* فرهاد مجیدی هم زودتر از بقیه بازیکنان تمرین استقلال را ترک کرد.

* کیانوش رحمتی هم یکی از بازیکنان آماده استقلال است.  


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:6 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


چند تا عکس از داش فرهادم

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:4 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


گام بلند استقلال 10 نفره برای رسیدن به قهرمانی/ پیروزی آبی‌ها در بازی 6 امتیازی

حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی با پیروزی استقلال به پایان رسید که پس از درگیری‌های دقایق پایانی نیمه اول، برخی هواداران استقلال به داور این دیدار توهین کردند تا وی در شروع نیمه دوم با دقایقی تاخیر حاضر به ورود به زمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که از ساعت 17:30 با حضور نزدیک به 65 هزار تماشاگر و به قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه آزادی آغاز شد، تیم فوتبال استقلال موفق شد با گل دقیقه 31 جواد نکونام برابر مهمان تبریزی خود به پیروزی برسد.

امیر قلعه نویی تیمش را با یک تغییر بزرگ به میدان فرستاد که آن نیمکت نشینی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بود. با این حال آنها شروع خوبی در نیمه اول داشتند و دقایقی مهمان تبریزی را تحت فشار قراردادند اما نتوانستند موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در 10 دقیقه دوم تراکتورسازی جسورتر از قبل روی دروازه استقلال حمله کرد تا بازی روند متعادلی به خود بگیرد. در دقیقه نوزدهم این دیدار خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال به علت مصدومیت قادر به ادامه بازی نشد تا جواد نکونام فقط 20 دقیقه نیمکت نشین باشد و به جای حیدری وارد زمین شود.

کاپیتا تیم ملی فوتبال ایران دقایقی بعد از ورودش به زمین موفق شد در دقیقه 31 دروازه تراکتورسازی را باز کند. در این صحنه توپ ارسالی مجتبی جباری از جناح راست پس از رفت و برگشت در شلوغی محوطه شش قدم مقابل پای جواد نکونام قرار گرفت که ضربه آرام و زمینی این بازیکن پس از برخورد با تیر وارد دروازه شد تا تماشاگران استقلال سراز پا نشناسند.

چند دقیقه بعد از این گل آرش برهانی در صحنه ای که با بازیکن تراکتورسازی درگیری پیدا کرده بود با سر به صورت این بازیکن کوبید تا سعید مظفری زاده با کارت قرمز مستقیم او را اخراج کند و استقلال 50 دقیقه 10 نفره بازی کند.

شروع نیمه دوم اما با حاشیه های زیادی همراه بود. زمانی که مظفری زاده در بین دو نیمه قصد ورود به رختکن را داشت حنیف عمران زاده که نیمکت نشین بود به سمت وی رفت و به قضاوتش اعتراض کرد که این اقدام کارت زرد مظفری زاده برای این مدافع را به همراه داشت.

پس از این اتفاق برخی از هواداران استقلال شعارهای زشت و ناشایستی علیه داور این دیدار سردادند. همین شعارها باعث شد مظفری زاده نیمه دوم حاضر به حضور در زمین نشود و در شرایطی که بازیکنان هر دو تیم درون زمین بودند، او حاضر به حضور نبود اما با پادرمیانی برخی مسئولان بالاخره مظفری زاده برگشت و بازی شروع شد.

استقلال که در نیمه دوم 10 نفره بود بیشتر به کارهای دفاعی پرداخت و چشم به ضد حملات داشت. دفاع چند لایه آبی پوشان به بازیکنان سرخپوش میدان اجازه نزدیک شدن به دروازه را نمی داد. در دقیقه 71 این دیدار شوت زیبای مهدی کریمیان با واکنش سیدمهدی رحمتی به کرنر رفت.

در دقایق پایانی تراکتورسازی برای رسیدن به گل تساوی حملات زیادی را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد اما دفاع پرتعداد و کم اشتباه آبی پوشان این فرصت را به تبریزی‌ها نداد تا به گل برسند.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی 59 امتیازی شد و به صدرنشینی اش در صدر جدول ادامه داد و تراکتورسازی با 55 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و جایش را به سپاهان اصفهان داد که 56 امتیاز کسب کرده و در رده دوم قرار گرفته است. 
پیشاپیش قهرمانیمون مبارک.لنگیا.سوراختوری ها.زردک4پایان چشم همتون در بیاد.


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:45 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


برهانی: ده نفره نمی شدیم، گل های بیشتری می زدیم/ از هواداران استقلال عذرمی خواهم

مهاجم تیم استقلال گفت: دست بازیکنان درد نکند که آنقدر خوب بازی کردند که پیروز شدیم.
به گزارش اوج نیوز، آرش برهانی پس از برتری تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ضربه ای که بازیکن تراکتور به من زد باعث شد عصبی شوم و آن حرکت را انجام دهم. ضربه سر من خیلی محکم نبود و بازیکن تراکتور بزرگنمایی کرد.
وی درباره اینکه چرا هنگام خروج ا زمین تصمیمش تغییر داد، گفت: بهتر بود که به رختکن می رفتم و بازی را آنجا می دیدم البته در اتاق دوپینگ نشستم چون کسی که اخراج می شود باید به آنجا برود. استرس زیادی داشتم و دست بازیکنان درد نکند که آنقدر خوب بازی کردند که پیروز شدیم.
مهاجم استقلال افزود: اگر ده نفره نمی شدیم تراکتور را با گلهای بیشتری شکست می دادیم. اولین باری بود که از کوره دررفتم و حرکت بچه گانه ای انجام دادم. فکر می کنم داور می توانست به هردوی ما کارت زرد نشان بدهد اما سختگیرانه تصمیم گرفت. از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. 
                             آرش با این بچه بازیت حسابی همه مون رو آزار دادی ولی دمت گرم دوست داریم ما 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:32 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


پاسخ بازیکنان استقلال

با سلام

این مطلب رو از مجله روزهای زندگی کپی کردم

بازیکنان به ترتیب به سوالات زیر پاسخ داده اند

1-بهترین روز سال 91

2-بدترین روز سال 91

3-یک شایعه عجیب

سید مهدی رحمتی

1-تولد فرزندم عطا

2-باخت به ازبکستان

3-عمران زاده سوپراستار سینمای ایران

خسرو حیدری

1-صدرنشینی استقلال

2-حذف از لیگ قهرمانان

3-خسرو حیدری به پرسپولیس پیوست

جواد نکونام


1-پیروزی مقابل کره با گل خودم

2-باخت برابر لبنان

3-نکونام از کودکی استقلالی نبود


آرش برهانی


1-رکورد گلزنان استقلال را شکستم

2-شکست مقابل سایپا

3-پرسپولیس در کورس قهرمانی


حنیف عمران زاده


1-همه روزهایم خوب بود

2-حذف از لیگ قهرمانان

3-کیانوش رحمتی از فوتبال خداحافظی کرد


ایمان موسوی


1-گلزنی برای استقلال برابر المینیوم

2-روز بد نداشتم

3-شایعه ای نیست


کیانوش رحمتی


1-بازگشتم به میادین

2-جراحی پایم مصدومیت طولانی

3-آبی و قرمز خصوصی شدند


هاشم بیک زاده


1-بازگشت به استقلال

2-خط خوردن از تیم ملی

3-عمران زاده به ستارگان جهان دعوت شد


سیاوش اکبرپور


1-قرار داد با استقلال

2-بازی نکردن در دربی به خاطر مصدومیت

3-استقلال قهرمان نمی شود


عباس محمد رضایی


1-پیوستن به استقلال

2-باخت به ازبکستان

3-پرسپولیس قهرمان آسیا شد                                                                                                              

دوستان شما از حرف کی بیشتر خوشتون اومد؟ من که بیشتر از شایعه آرش خوشم اومد یعنی سلطان جزغاله کردن لنگه آرش خخخخخخخخخ  تا آپ بعدی بای اس اسی ها


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ 15:21 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


√ مرور یک خاطره شیرین / استقلال ۵ تراکتور ۱

با پایان یافتن بازی شور و حال خاصی در ورزشگاه حاکم شد. آبی پوشان محبوب پرچم خوش رنگ آبی را در دست گرفتند و دور تادور زمین به حرکت درامدند و تماشاگران حاضر با ترنم این شعر زیبا” استقلال میره آسیا خدا به همراش” و با چشمانی اشکبار آبی پوشان محبوب را همراهی کردند.فلاش بک به یکی از شیرین ترین روزهای تاریخ باشگاه استقلال ۱۳ مرداد ۱۳۷۷ ورزشگاه آزادی، استقلال ۵ – ۱ تراکتورسازی. تیترهای نشریات هوادار استقلال(آوای ساوه و سیر وسیاحت): “این جشن قهرمانی لذت داشت” “اکبرپور همشهریانش را به آتش کشید” ” محبوب ترین مربی تاریخ ایران (حجازی) به عهد خود وفا کرد” “حالا استقلال و حجازی سر به آسمان می سایند” “درحاشیه دیدار استقلال-تراکتورسازی و جشن قهرمانی آبی پوشان” “استقلال میره آسیا خدا به همراش” “مشعل ها روشن شد” “جای انهایی که در ورزشگاه نبودند خالی” “اشک های مظلومی(غلامحسین)” “استادیوم آزادی آبیٍ آبی بود

با پایان یافتن بازی شور و حال خاصی در ورزشگاه حاکم شد. آبی پوشان محبوب پرچم خوش رنگ آبی را در دست گرفتند و دور تادور زمین به حرکت درامدند و تماشاگران حاضر با ترنم این شعر زیبا” استقلال میره آسیا خدا به همراش” و با چشمانی اشکبار آبی پوشان محبوب را همراهی کردند.فلاش بک به یکی از شیرین ترین روزهای تاریخ باشگاه استقلال ۱۳ مرداد ۱۳۷۷ ورزشگاه آزادی، استقلال ۵ – ۱ تراکتورسازی. تیترهای نشریات هوادار استقلال(آوای ساوه و سیر وسیاحت): “این جشن قهرمانی لذت داشت” “اکبرپور همشهریانش را به آتش کشید” ” محبوب ترین مربی تاریخ ایران (حجازی) به عهد خود وفا کرد” “حالا استقلال و حجازی سر به آسمان می سایند” “درحاشیه دیدار استقلال-تراکتورسازی و جشن قهرمانی آبی پوشان” “استقلال میره آسیا خدا به همراش” “مشعل ها روشن شد” “جای انهایی که در ورزشگاه نبودند خالی” “اشک های مظلومی(غلامحسین)” “استادیوم آزادی آبیٍ آبی بود”

منبع:استقلال تاج آسیا 
                                                                                                                              


برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:43 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


گزارش تمرین اس اس

کاپیتان استقلال شاخه گلی آبی را به کودک معلولی که در تمرین امروز این تیم حضور داشت، تقدیم کرد.

به گزارش اوج نیوز، فرهاد مجیدی مثل تمرینات روزهای گذشته استقلال به محض ورود به کمپ توسط هواداران محاصره شد و دقایقی را به گرفتن عکس با آنها گذراند.

او در حین ورود به زمین پسربچه معلولی را دید که برای صحبت با وی به تمرین استقلال آمده بود. مجیدی شاخه گل آبی رنگی را که از یکی از هواداران استقلال گرفته بود به کودک معلول داد و برای دقایقی هم با وی صحبت کرد.

* حدود 80 هوادار تمرین امروز استقلال را از نزدیک دیدند.

* کیانوش و مهدی رحمتی با پسرانشان در تمرین امروز استقلال حاضر نشدند.

* میثم بائو که شایعاتی درباره او در دیدار استقلال و صبا مطرح شده بود برای دقایقی به صورت خصوصی با میرشاد ماجدی گفت و گو کرد.

* شاهرخ بیانی، فنونی زاده و منصور پورحیدری در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.

* قلعه نوعی قبل از شروع تمرین درباره دیدار حساس مقابل تراکتورسازی با بازیکنان صحبت کرد.

* بازیکنان بعد از دویدن دور زمین به 2 گروه تقسیم شده و آقا وسط بازی کردند. قلعه نوعی هم کنار بازیکنان پا به توپ شد.

* پریدن از روی موانع و تمرین ضربه ایستگاهی هم برنامه بعدی استقلالی ها بود.

* مهدی رحمتی بعد از اینکه دقایقی به صورت اختصاصی با بابازاده تمرین کرد، دیگر کاری انجام نداد و در گوشه ای از زمین نشست.

* هنگام زدن شوت به سمت دروازه، صادقی و برهانی برای رحمتی کری خواندند چرا که رحمتی توانست فقط 3 ضربه آنها را مهار کند.

* همزمان با تمرین استقلال، نونهالان این تیم هم در چمن مصنوعی تمرین می کردند. بانوانی که همراه نونهالان بودند از پشت فنس تمرین بزرگسالان استقلال را می دیدند و کسی هم نمی توانست مانع آنها شود.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:35 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


برای فرهاد مجیدی...!

خداحافظ تمام هستی من
برو باشد خدا همراهت این بار
نمیدانم چرا بغض گلویم
هست،
تمام لحظه هایم را خریدار
کنار بغض این روزهای دلگیر
دلم را میکنی سرد و زمین گیر
چه تلخ است این جدایی های دشوار
نمیخواهم بدانی سخت مردم
نمیخواهی بدانم سخت رفتی
نمیخواهم ببینی اشک هایم
برو باشد خدا همراهت اینبار...!
 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:5 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


افتخارات استقلال

الف ) افتخارات باشگاه با نام «دوچرخه سواران»
۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۲۵)
۲- نایب قهرمان جام حذفی تهران(۱۳۲۵)
۳- نایب قرمان باشگاههای تهران (۱۳۲۶)
۴- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۲۶)
۵- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۲۹)
ب) : افتخارات باشگاه با نام «تاج»
۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۳۰)
۲- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۳۵)
۳- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۳۷-۱۳۳۶)
۴- قهرمان جام حذفی تهران (۳۸-۱۳۳۷)
۵- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۳۸)
۶- قهرمان باشگاههای تهران (۴۰-۱۳۳۹)
۷- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۴۸)
۸- نایب قهرمان مسابقات پنج جانبه تهران (۱۳۴۷)
۹- قهرمان باشگاههای تهران (۴۸-۱۳۴۷)
۱۰- قهرمان جام میلز هندوستان (۱۳۴۸)
۱۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۴۹-۱۳۴۸
۱۲- نایب قهرمان جام حذفی تهران (۱۳۴۹)
۱۳- قهرمان باشگاههای ایران(۱۳۴۹)
۱۴- قهرمان جام باشگاههای آسیا (۱۳۴۹)
۱۵- قهرمان جام میلز هندوسیتان (۱۳۴۹)
۱۶- مقام سوم جام باشگاههای آسیا (۱۳۵۰)
۱۷- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۵۰)
۱۸- قهرمان جام دوستی (۱۳۵۱)
۱۹- قهرمان جام باشگاههای تهران (۱۳۵۱)
۲۰- مقام سوم جام باشگاههای ایران (۱۳۵۱)
۲۱- نایب قهرمان جام میلز هندوستان (۱۳۵۱)
۲۲- قهرمان جام اتحاد (۱۳۵۲)
۲۳- نایب قهرمان جام تخت جمشید
۲۴- نایب قهرمان تورنمنت تاج آبادان (۱۳۵۲)
۲۵- قهرمان جام تخت جمشدی (۵۴-۱۳۵۳)
۲۶- مقام چهارم جام تخت جمشید (۵۵-۱۳۵۴)
۲۷- مقام چهارم جام تخت جمشید (۱۳۵۵)
۲۸- مقام چهارم جام تخت جمشید (۱۳۵۶)
۲۹- قهرمان جام حذفی ایران (۵۷-۱۳۵۶)
۳۰- مقام سوم جام تحت جمشید (۱۳۵۷)
ج): افتخارات باشگاه با نام «استقلال»
۱- مقام چهارم تورنمنت موستار یوگوسلاوی (۱۳۵۷)
۲- مقام دهم جام اسپندی تهران (۱۳۵۸)
۳- مقام چهارم باشگاههای تهران (۱۳۶۰)
۴- نایب قهرمان جام فولادی نوشهر (۱۳۶۰)
۵- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۱)
۶- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۲)
۷- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۴)
۸- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۶۵)
۹- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۶۶)
۱۰- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۶۷)
۱۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۸)
۱۲- قهرمان جام میلز هندوستان (۱۳۶۸)
۱۳- قهرمان جام بوردولو هندوستان (۱۳۶۸)
۱۴- قهرمان لیگ قدس باشگاههای ایران (۶۹-۱۳۶۸)
۱۵- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۹)
۱۶- نایب قهرمان جام حذفی ایران (۷۰-۱۳۶۹)
۱۷- قهرمان جام باشگاههای آسیا (۷۰-۱۳۶۹)
۱۸- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۷۰)
۱۹- قهرمان جام استقلال قطر (۱۳۷۰)
۲۰- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۷۱-۱۳۷۰)
۲۱- نایب قهرمان جام باشگاههای آسیا (۷۱-۷۰)
۲۲- مقام هفتم جام برتر باشگاههای تهران (۱۳۷۱)
۲۳- مقام پنجم لیگ آزادگان (۱۳۷۱)
۲۴- مقام سوم تورنمنت نقش جهان اصفهان (۱۳۷۲)
۲۵- قهرمان لیگ دسته سوم ایران (۱۳۷۲)
۲۶- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۱۳۷۳)
۲۷- قهرمان جام برتر باشگاههای ایران (۱۳۷۳)
۲۸- مقام چهارم تورنمنت جام وحدت امارات (۱۳۷۳)
۲۹- مقام سوم لیگ آزادگان (۱۳۷۴)
۳۰- قهرمان جام حذفی ایران (۷۵-۱۳۷۴)
۳۱- مقام چهارم تورنمنت نقش جهان اصفهان(۱۳۷۵)
۳۲- مقام چهارم جام در جام باشگاههای آسیا (۷۶-۱۳۷۵)
۳۳- مقام ششم لیگ آزادگان (۷۶-۱۳۷۵)
۳۴- نایب قهرمان جام دوستی امارات (۱۳۷۶)
۳۵- قهرمان جام خزر رشت (۱۳۷۶)
۳۶- قهرمان جام پرچم ترکمنستان (۱۳۷۶)
۳۷- قهرمان لیگ آزادگان (۷۸-۱۳۷۷)
۳۸- نایب قهرمان جام حذفی ایران(۷۸-۱۳۷۷)
۳۹- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۷۸-۱۳۷۷)
۴۰- مقام سوم تورنمنت جام دوستی لورکوزن آلمان (۱۳۷۸)
۴۱- مقام سوم تورنمنت کیش (۱۳۷۸)
۴۲- قهرمان جام حذفی ایران (۷۹-۱۳۷۸)
۴۳- نایب هقرمان جام باشگاههای آسیا(۷۹-۱۳۷۸)
۴۴- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۷۹-۱۳۷۸)
۴۵- قهرمان لیگ آزادگان (۸۰-۱۳۷۹)
۴۶- مقام چهارم جام در جام باشگاههای آسیا (۸۰-۱۳۷۹)
۴۷- قهرمان تورنمنت کیش (۱۳۸۰)
۴۸- مقام سوم تورنمنت لوله آک مشهد (۱۳۸۰)
۴۹- مقام سوم جام باشگاههای اسیا (۸۱-۱۳۸۰)
۵۰- نایب قهرمان لیگ برتر ایران (۸۰-۱۳۸۰)
۵۱- قهرمان جام حذفی ایران (۸۱-۱۳۸۰)
۵۲- قهرمان تورنمنت گلدستون کاپ اتحادیه باشگاههای ایران (۱۳۸۱)
۵۳- مقام نهم لیگ برتر ایران (۸۲-۱۳۸۱)
۵۴- نایب قهرمان لیگ برتر ایران (۸۳-۱۳۸۲)
۵۵- نایب قهرمان جام حذفی ایران (۸۳-۱۳۸۲)
۵۶- نایب قهرمان تورنمنت صلح و دوستی تهران ۰۱۳۸۳)
۵۷- مقام سوم لیگ برتر باشگاههای ایران (۸۴-۱۳۸۳)
۵۸- قهرمان تورنمنت جام صلح و دوستی تهران (۱۳۸۴)
۵۹- قهرمان لیگ برتر باشگاههای ایران (۸۵-۱۳۸۴)
۶۰- قهرمان جام حذفی ایران ( ۸۷-۱۳۸۶)
۶۱-قهرمان لیگ برتر باشگاههای ایران (۸۸-۱۳۸۷ )
*توضیح: از تعداد ۹۶ عنوان کسب شده در تالار عناوین و افتخارات باشگاه استقلال۷۷مقام مربوط به مسابقات داخلی و ۱۹ مقام مربوط به مسابقات آسیایی و تورنمنتهای بین المللی می باشد 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:40 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


تاریخچه استقلال

دوستان اگه میخواین با تاریخچه اس اس آشنا شین برین ادامه مطلب 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 12:12 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


بیوگرافی داش فرهاد

 بیوگرافی و جالب از زندگی محبوب ترین بازیکن استقلال


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:فرهاد-تیام, ] [ 11:38 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]